Schrijf een beoordeling
Heeft u onlangs een opdracht door ons laten uitvoeren dan zijn wij erg benieuwd naar uw verhaal! Laat het ons weten en schrijf hieronder een korte beoordelingen.
Beoordelingen
Verhalen en ervaringen van onze klanten
Geen titel
Super strak en netjes werk geleverd!
Geen titel
Uitstekend werk opgeleverd super strakke wanden en niet te vergeten alles naadloos afgewerkt. Rondom vakmanschap!!!!!!!!!
Geen titel
De nieuwe woning van mijn dochter volledig door super-stuc laten doen. Super strak renovlies behang laten aanbrengen en sausen wat door Alex netjes en voortvarend is gedaan. De afspraken en communicatie met Henk gingen soepel en snel. Kan niet anders concluderen dat ik en vooral mijn dochter erg tevreden zijn over het resultaat!
Complimenten aan super stuc!
Geen titel
Complimenten voor Henk en zijn team! Wat een tempo en kwaliteit houden jullie erop na.
Wij zijn enorm tevreden met de geleverde werkzaamheden en raden Superstuc zeker aan!
Geen titel
Gekozen voor Renovlies geschikt voor nieuwbouw omdat zetten en krimpen scheurtjes bij stuccen veroorzaakt
Maar wanden en muren worden niet altijd strak opgeleverd waardoor na het schuren herstel werk nodig blijkt voordat Renovlies kan worden toegepast Dan bedoel ik recht maken van wanden en opvullen anders krijg je rare effect bij behang met motief ( goud werk behang lichtval)
Bij mij is Alex terug gekomen om herstel werk te doen en muren bij te werken opvullen deuken enz
Verder is het keurig geworden
Wel een kleine opmerking nog ik moest zelf het afval afvoeren dus weet niet of dat normaal is houd daar rekening mee
Geen titel
Beste Henk, ik was verbaasd dat je zoveel positieve beoordelingen had en dacht er moet een addertje onder het gras zitten. Maar ik zag het resultaat bij ons nieuwbouwhuis en moet zeggen dat je het hebt waargemaakt. Nog bedankt !
Geen titel
Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Echte vakmensen die netjes hebben gewerkt, afspraken werden nagekomen en wij zijn heel blij met het eindresultaat.
Geen titel
Wij hebben onze gehele nieuwbouwwoning laten doen door Super stuc en zijn heel tevreden. Ze hebben de woning voorzien van renovlies, gesausd zowel wit als kleur, zolderkappen wit gemaakt en een speciale coating op de verf aangebracht in de keuken. Erg vriendelijke mensen, werken snel en het resultaat mag er zeker wezen. Henk denkt graag met je mee en reageert snel. Al met al zeer goede ervaring.
Geen titel
Wat een top bedrijf. Echte vakmensen. Deze club is een aanrader 🥳
Geen titel
Ons nieuwbouw appartement geheel laten verzorgen door Super Stuc.Alles netjes en rap gedaan.Ben zeer onder de indruk van dit mooie werk.Erg vriendelijk en betrouwbaar bedrijf.
